Vodnik velikosti Off-White

Kako izbrati pravo velikost?

Ne poskušajte izmeriti podplata, kajti to ne bo prav. Vse kar morate storiti, je pogledati meritve katerih koli superg v CM ali CHN. Nato vzemite te podatke in v vodniku za velikost poiščite ustrezno US velikost. Na primer, dolžina podplata 25 CM ustreza US 7 za znamko Vans. Zaradi nekoliko drugačnih meritev lahko dobite drugačno US velikost za drugo znamko.

Seznam vodnikov velikosti od vseh znamk

Gledate drugo znamko?

Najdeš jih tukaj.

Ne veste velikosti? Z veseljem vam bomo pomagali.

+386 (2) 7074131

[email protected]

Vam čevlji niso prav? Imate 30 dni, da jih vrnete.

Če ste izbrali napačno velikost

jo lahko pošljete nazaj

Kateri vodnik velikosti iščeš?

Off-White topi - moški

VelikostIT
XXS42
XS44
S46
M48
L50
XL52
XXL54

Off-White obutev - moški

EURUSUK
3553
35.55.53.5
365.53.5
36.56.54.5
376.54.5
37.575
3875
38.57.55.5
397.55.5
39.58.56.5
408.56.5
40.597
4197
41.5107.5
42107.5
42.5118.5
43118.5
43.511.59
4411.59
44.512.510
4512.510
45.51311
461311
46.513.512
4713.512
47.51413
481413
48.514.513.5
4914.513.5

Off-White topi - ženske

VelikostIT
XXS36
XS38
S40
M42
L44
XL46
XXL48
XXXL50

Off-White obutev - ženske

EURUSUK
3441
34.54.51.5
3552
35.55.52.5
3663
36.56.53.5
3774
37.57.54.5
3885
38.58.55.5
3996
39.59.56.5
40107
40.510.57.5
41118
41.511.58.5
42129
42.512.59.5
431310
43.513.510.5
441411
44.514.511.5
451512
45.515.512.5
461613
46.516.513.5
471714

Off-White

Off-White™ je sodobna luksuzna blagovna znamka, ki jo je leta 2012 ustanovil vizionarski oblikovalec Virgil Abloh. Blagovna znamka je postala znana po edinstveni mešanici estetike uličnih oblačil in vrhunskega modnega oblikovanja, ki na novo določa meje med vsakdanjim slogom in visoko modo. Značilni grafični elementi, kot so diagonalne črte, puščice in uporaba narekovajev, so postali ikonični. Off-White™ črpa navdih z različnih področij kulture, vključno z arhitekturo, glasbo in umetnostjo, ter tako ustvarja edinstven dialog med modo in sodobno družbo. Med najbolj znanimi izdelki so industrijski pasovi, športne copate in sodelovanja, kot so sodelovanja s podjetji Nike, IKEA in luksuzno hišo Louis Vuitton. Blagovna znamka je postala simbol mlade generacije, ki išče drzno in inovativno modo. Pod vodstvom Virgila Abloha, ki je bil tudi prvi temnopolti kreativni direktor Louisa Vuittona, je Off-White™ dosegel status kulturnega fenomena. Njegovo delo ne odraža le ustvarjalnosti, temveč tudi željo po odpravljanju ovir v modni industriji. Danes Off-White™ ne predstavlja le oblačil, temveč globalno gibanje, ki spodbuja samoizražanje in premika meje tradicionalnega luksuza.