Nakupovanje

Reklamacija

Ste prejeli blago z napako? Vrnite ga z ustrezno izpolnjenim obrazcem za reklamacijo.

Postopek reklamacije

  1. Izdelki morajo biti vrnjeni očiščeni in nepoškodovani.
  2. Prosim, zapakiraj izdelke, zato da se ne poškodujejo med prevozom. Najbolje je, da uporabite škatlo (ni treba, da je original). V škatlo priložite še kopijo računa in izpolnjen obrazec za reklamacije.

    Obrazec za zahtevo reklamacije

  3. Kliknite TUKAJ, da si ustvarite BREZPLAČNO nalepko za vračilo in jo nalepite na embalažo. Pošiljko oddajte na najbližji lokaciji družbe GLS.
    Footshop Sklad
    U tabulky 3020, hala X
    193 00 Praha
    Czech Republic
    Pomembno obvestilo
    • Paketa nam ne pošiljajte nazaj s plačilom po povzetju, temveč ustvarite brezplačno etiketo GLS za vračilo.
    • Ne pozabite shraniti potrdila o pošiljanju.
  4. Ko prejmemo blago z napako v naše skladišče, se začne 30 dnevno obdobje za obdelavo reklamacijo (to obdobje je lahko tudi daljše, če se obe strani strinjata). O poteku postopka vas bomo obveščali po emailu ali telefonu.

Vračilo blaga

  1. Izdelki morajo biti vrnjeni brez zamude, takoj po tem, ko ste odkrili napako. Pogosto nošenje poveča možnost za nastanek poškodb kar je lahko razlog, da vam zavrnemo reklamacijo.
  2. Garancijsko obdobje za vse izdelke je 24 mesecev od datuma dostave.
  3. Garancijsko obdobje se ne sme zamenjati za trajnost kateregakoli izdelka. Trpežnost se nanaša na to, da izdelek ob ustrezni uporabi in skrbi, vzdrži obrabo, se ne raztrga in ne razpade. Seveda pa je treba ob tem upoštevanju namen in lastnosti izdelka ter razlike v pogostosti nošenja.
  4. Če kupec prejme izdelke, ki se ne skladajo z opisom na spletni strani ali imajo kakršnekoli tovarniške napake, mora ona/on o tem obvestiti prodajalca preko emaila ali telefona brez zavlačevanja (maksimalno 5 dni po prejetju izdelka).
  5. Če kupec prejme poškodovan izdelek ali izdelek z napako, ima ona/on pravico vložiti zahtevo za reklamacijo.
  6. Pod tovarniško napako spadajo spremembe lastnosti izdelka, nekvalitetni in nevzdržljivi materiali ter kršitev procesa proizvodnje.
  7. Spremembe lastnosti izdelka med garancijskim obdobjem ne spadajo pod tovarniško napako. Na primer, če je poškodba posledica nepravilnega nošenja, nezadostna skrb, naravna sprememba materiala ali če je poškodba povzročena s strani kupca ali tretje osebe, potem to ne spada pod tovarniško napako.
  8. Reklamacija bo upoštevana, če vrnjeni izdelki dosegajo vse omenjene standarde med drugim tudi higienske. Kupec je dolžan vrniti izdelke čiste in brez kakršnihkoli higienskih pomanjkljivosti. Podjetje Footshop a.s., ki vodi spletno trgovino www.footshop.si/sl ima pravico zavrniti reklamacijo, če vrnjeni izdelki ne dosegajo teh standardov (ki temeljijo na Regulaciji 1/1984 češke zakonodaje).
  9. Vaša zahteva za reklamacijo, vključno z odpravo napake, bo obdelana v 30 dneh po tem, ko bo zahteva pravilno vložena. Pooblaščeni delavec se lahko v upravičenih primerih s kupcem dogovori za daljše obdobje.
  10. Kupec mora obrazec zahtevka skupaj z blagom in kopijo računa poslati na naslednji naslov:
    Footshop Sklad
    U tabulky 3020, hala X
    193 00 Praha
    Czech Republic