Splošni pogoji – Footshop a.s.

SPLOŠNI POGOJI

družbe Footshop a.s.
sedež: Thámova 166/18, 186 00 Praga 8, Češka republika
ID številka: 14027348
vpisana v poslovni register, ki ga vodi Mestno sodišče v Pragi, oddelek B, vložek 26841
za upravljanje spletne trgovine na spletnem naslovu www.footshop.si

Kontaktni podatki prodajalca:
poštni naslov: U Tabulky 3020, Hala X, 193 00 Praga
e-pošta: [email protected]
telefon: +386 (2) 7074131

Ti splošni pogoji (v nadaljevanju „Splošni pogoji“) družbe Footshop a.s., s sedežem Thámova 166/18, ID številka 14027348, vpisane v poslovni register, ki ga vodi Mestno sodišče v Pragi, oddelek B, vložek 26841 (v nadaljevanju „Prodajalec“), v skladu s členom 1751(1) zakona št. 89/2012 Zb., češki civilni zakonik (v nadaljevanju „Civilni zakonik“), urejajo medsebojne pravice in obveznosti strank, ki nastanejo v zvezi ali na podlagi prodajne pogodbe (v nadaljevanju „Prodajna pogodba“), sklenjene med Prodajalcem in drugo fizično osebo (v nadaljevanju „Kupec“) prek spletne trgovine Prodajalca. Spletno trgovino upravlja Prodajalec na spletni strani www.footshop.si (v nadaljevanju „Spletna stran“) preko spletnega vmesnika te strani (v nadaljevanju „Vmesnik trgovine“).

KAZALO

  1. Predpogodbene informacije za kupce potrošnike
  2. Uvodne določbe
  3. Uporabniški račun
  4. Sklenitev prodajne pogodbe
  5. Cena blaga in plačilni pogoji
  6. Odstop od prodajne pogodbe
  7. Prevoz in dostava blaga
  8. Pravice iz naslova stvarnih napak
  9. Drugi pravice in obveznosti strank
  10. Varstvo osebnih podatkov
  11. Končne določbe

Predpogodbene informacije za kupce potrošnike

Stroški uporabe sredstev za komuniciranje na daljavo se ne razlikujejo od osnovne tarife, ki jo Kupec plačuje svojemu operaterju; Kupec ni dolžan uporabljati premijskih telefonskih linij v korist Prodajalca.

Prodajalec zahteva plačilo celotne kupnine pred prevzemom blaga. Plačilo se opravi z bančnim nakazilom, z odkupnino ob dostavi (razen za blago, izdelano po meri Kupca), s plačilno kartico na spletu ali na druge načine, navedene v razdelku PLAČILO na Spletni strani (TUKAJ). V primeru osebnega prevzema Kupec nosi stroške poti tja in nazaj. V primeru dostave preko poštnega operaterja ali kurirske službe se stroški dostave določijo v skladu s cenikom v razdelku DOSTAVA na Spletni strani (TUKAJ).

Odstop od pogodbe ni mogoč v primeru blaga, ki je bilo izdelano v skladu s specifikacijami Kupca ali je jasno prilagojeno njegovim osebnim potrebam.

Prodajalec ne sklepa pogodb o redni dobavi ali pogodb za nedoločen čas. Če se preko Prodajalca sklene takšna pogodba s tretjim ponudnikom ponavljajoče se storitve, je ta ponudnik dolžan Kupca obvestiti o minimalnem trajanju pogodbe, o ceni oziroma načinu določanja cene za obračunsko obdobje (vedno en mesec, če je cena fiksna), ter o davkih, dajatvah in stroških dostave blaga ali storitev.

Vse cene blaga in storitev na Vmesniku trgovine so izražene z vključenim DDV; stroški dostave so navedeni v razdelku DOSTAVA na Spletni strani (TUKAJ).

Kupec ima pravico odstopiti od sklenjene pogodbe (razen če je spodaj določeno drugače) v 14 dneh. Rok začne teči:

  • pri prodajni pogodbi z dnem prevzema blaga;
  • pri pogodbi, ki se nanaša na več kosov blaga ali dobavo več delov, z dnem prevzema zadnjega kosa ali dela blaga;
  • pri pogodbi o redni dobavi blaga v določenem obdobju z dnem prevzema prve dobave blaga.

Odstop od pogodbe je treba poslati na poštni naslov Prodajalca ali na njegov e-poštni naslov: [email protected]. Za uveljavljanje pravice do odstopa lahko Kupec uporabi vzorčni obrazec, ki je na voljo za prenos v obliki PDF.

Kupec ne more odstopiti od pogodbe zlasti v naslednjih primerih:

  • če je bila storitev v celoti opravljena z njegovim predhodnim izrecnim soglasjem pred iztekom roka za odstop, potem ko je bil obveščen, da bo izgubil pravico do odstopa;
  • pri dobavi blaga ali storitev, katerih cena je odvisna od nihanj na finančnem trgu, ki jih Prodajalec ne more nadzorovati in do katerih lahko pride v roku za odstop;
  • pri dobavi blaga, ki je hitro pokvarljivo ali ima kratek rok uporabe, ter blaga, ki je bilo po dobavi zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugim blagom;
  • pri dobavi blaga, izdelanega po specifikacijah Kupca ali jasno prilagojenega njemu;
  • pri dobavi zapečatenega blaga, ki zaradi varovanja zdravja ali higienskih razlogov ni primerno za vračilo, če je Kupec po dobavi odprl njegovo embalažo;
  • pri dobavi zapečatenih zvočnih ali video posnetkov ali računalniških programov, če je bil zaščitni pečat po dobavi odstranjen;
  • pri dobavi časopisov, periodike ali revij;
  • pri opravljanju prevoznih storitev na določeni datum ali v določenem obdobju.

V primeru odstopa nosi Kupec stroške vračila blaga in – pri pogodbi, sklenjeni na daljavo – tudi stroške vračila v primeru, da blaga zaradi njegove narave ni mogoče vrniti na običajen način po pošti. V primeru odstopa mora Kupec brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v 14 dneh po pošiljanju obvestila o odstopu blago poslati ali izročiti Prodajalcu. Kupec mora blago vrniti popolno, z vsemi dodatki in dokumentacijo, nepoškodovano, čisto, po možnosti v originalni embalaži in v stanju ter vrednosti, v kakršni ga je prejel. Če blago ni vrnjeno v originalni embalaži oziroma je embalaža poškodovana, ima Prodajalec pravico do odškodnine, ki odgovarja vrednosti nevrnjene ali poškodovane embalaže. Ta znesek se pobota z vračilom kupnine. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, ki je posledica ravnanja z blagom na način, ki ni nujno potreben za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Kupec sme blago preizkusiti le pod naslednjimi pogoji:

  • preizkušanje (zlasti obutve) poteka na čisti in suhi površini, da se prepreči umazanija;
  • upoštevajo se osnovna higienska pravila – npr. pomerjanje obutve v nogavicah, pomerjanje oblačil preko spodnjega perila ipd.

Pogodba se praviloma sklepa v češkem jeziku. Po zaključku transakcije Prodajalec arhivira podatke, povezane s pogodbo. Sklenjena prodajna pogodba se arhivira najmanj pet let od sklenitve, vendar ne dlje, kot to zahtevajo predpisi, in je namenjena pravilni izpolnitvi pogodbe; ni dostopna tretjim osebam, ki niso stranke pogodbe.

Če reklamacija ni rešena, se Kupec lahko obrne na pristojni nadzorni organ, tj. Češko trgovinsko inšpekcijo (Česká obchodní inspekce – „ČOI“). Več informacij je na voljo na https://www.coi.cz/informace-o-adr. Kupec lahko morebitne spore reši tudi prek spletne platforme za reševanje sporov (ODR) na naslovu https://ec.europa.eu/consumers/odr/.... Izvensodno reševanje sporov lahko izvajajo tudi mediatorji – neodvisni posredniki med strankami spora; njihov seznam je objavljen na www.justice.cz.

Z oddajo naročila Kupec potrjuje, da se je pred sklenitvijo prodajne pogodbe seznanil s temi Splošnimi pogoji ter naslednjimi dokumenti in informacijami v ustreznih razdelkih Spletne strani:

  • informacije v razdelku PLAČILO na Spletni strani (TUKAJ),
  • informacije v razdelku DOSTAVA na Spletni strani (TUKAJ),
  • dokument „Reklamacije, vračila“ (TUKAJ),
  • dokument „Varstvo osebnih podatkov – Politika zasebnosti“ (TUKAJ).

I. Uvodne določbe

Ti Splošni pogoji se ne uporabljajo, kadar želi blago od Prodajalca kupiti pravna oseba ali oseba, ki naroča blago v okviru svoje podjetniške ali poklicne dejavnosti.

Določila, ki odstopajo od Splošnih pogojev, se lahko dogovorijo v prodajni pogodbi. V primeru neskladja imajo določila prodajne pogodbe prednost pred Splošnimi pogoji.

Splošni pogoji so sestavni del prodajne pogodbe. Prodajna pogodba in Splošni pogoji so sestavljeni v češkem jeziku. Splošni pogoji so zavezujoči za Kupca in Prodajalca od trenutka sklenitve prodajne pogodbe.

Prodajalec lahko v skladu z veljavno zakonodajo enostransko spremeni ali dopolni besedilo Splošnih pogojev in njihovih prilog. S tem se ne posega v pravice in obveznosti, nastale pred uveljavitvijo nove različice.

Prodajalec je upravičen odstopati od Splošnih pogojev v okviru ponudbe, prikazane na Spletni strani.

II. Uporabniški račun

Na podlagi registracije Kupca prek Vmesnika trgovine Kupec pridobi dostop do svojega uporabniškega vmesnika (v nadaljevanju „Uporabniški račun“), iz katerega lahko oddaja naročila.

Kupec lahko blago naroči tudi brez registracije, neposredno preko Vmesnika trgovine.

Pri registraciji in pri oddaji naročila je Kupec dolžan navesti pravilne in resnične podatke. V primeru spremembe podatkov mora Kupec podatke v Uporabniškem računu nemudoma posodobiti. Prodajalec podatke, ki jih vnese Kupec, šteje za pravilne.

Podatki, navedeni ob registraciji, so razdeljeni na obvezne in neobvezne. Obvezni podatki so potrebni za sklenitev in izpolnitev pogodbenega razmerja med Prodajalcem in Kupcem. Neobvezni podatki se lahko vnesejo prostovoljno in služijo zlasti personalizaciji uporabniške izkušnje in bolj ciljanemu oglaševanju.

Dostop do Uporabniškega računa je zaščiten z uporabniškim imenom in geslom. Kupec je dolžan zagotoviti zaupnost teh podatkov.

Kupec ni upravičen dovoliti uporabo svojega Uporabniškega računa tretjim osebam.

Prodajalec lahko Uporabniški račun izbriše, zlasti če ga Kupec ne uporablja več kot dve leti, če krši svoje obveznosti iz prodajne pogodbe (vključno s Splošnimi pogoji) ali če Prodajalec zamenja tehnologijo za rešitev, ki ni združljiva s prejšnjim sistemom.

Kupec se zaveda, da Uporabniški račun morda ne bo dostopen neprekinjeno, zlasti zaradi vzdrževanja strojne ali programske opreme Prodajalca ali tretjih oseb.

Prodajalec ne jamči za polno funkcionalnost Uporabniškega računa in si pridržuje pravico do sprememb funkcionalnosti brez predhodnega obvestila.

Prodajalec ne odgovarja za morebitno zlorabo Uporabniškega računa s strani tretjih oseb.

III. Sklenitev prodajne pogodbe

Vse predstavitve blaga na Vmesniku trgovine so informativne in ne predstavljajo ponudbe za sklenitev pogodbe; Prodajalec ni dolžan skleniti prodajne pogodbe za to blago.

Vmesnik trgovine vsebuje informacije o blagu, predvsem ceno posameznih izdelkov in – kjer glede na naravo blaga ni mogoče običajno vračilo po pošti – informacijo o stroških vračila. Cene blaga so navedene z DDV in vsemi davki in dajatvami. Cene veljajo, dokler so prikazane na Vmesniku trgovine. To ne izključuje sklenitve prodajne pogodbe pod individualno dogovorjenimi pogoji.

Vmesnik trgovine vsebuje tudi podatke o stroških embalaže in dostave blaga.

Za oddajo naročila Kupec izpolni obrazec za naročilo na Vmesniku trgovine, v katerega vnese svoje identifikacijske podatke. Obrazec za naročilo zlasti vsebuje:

  • označitev naročenega blaga (Kupec „doda“ blago v elektronsko košarico);
  • način plačila kupnine in način dostave blaga;
  • informacije o stroških dostave (v nadaljevanju „Naročilo“).

Pred oddajo Naročila ima Kupec možnost preveriti in popraviti vnesene podatke.

Kupec pošlje Naročilo Prodajalcu s klikom na gumb „Potrdi naročilo“. Prodajalec podatke v Naročilu šteje za pravilne. Prodajalec nemudoma potrdi prejem Naročila z e-poštnim sporočilom na naslov, ki ga je Kupec navedel v Uporabniškem računu ali v Naročilu.

Prodajalec je vedno upravičen – glede na naravo Naročila (količina blaga, skupni znesek, predvideni stroški dostave) – zahtevati dodatno potrdilo Naročila (pisno ali po telefonu).

Pogodbeno razmerje med Prodajalcem in Kupcem nastane v trenutku, ko Prodajalec pošlje Kupcu potrdilo o sprejemu Naročila.

Kupec soglaša z uporabo sredstev za komuniciranje na daljavo pri sklenitvi prodajne pogodbe. Stroške, ki Kupcu nastanejo zaradi uporabe teh sredstev (povezava z internetom, telefonski klici), nosi Kupec; ti stroški se ne razlikujejo od osnovne tarife.

Prodajalec si pridržuje pravico preklicati vsako Naročilo, ki se nanaša na blago, ponujeno po ceni nižji od 10 % običajne cene ali po ceni nižji od 30 CZK (stroški pošiljanja se ne štejejo za ceno blaga).

Prodajalec si pridržuje pravico preklicati vsako Naročilo, pri katerem je uporabljenih več kot en popustni kupon.

IV. Cena blaga in plačilni pogoji

Kupec lahko kupnino in morebitne stroške dostave plača Prodajalcu na način, ponujen na koncu postopka naročanja. Vedno je na voljo plačilo z bančnim nakazilom, plačilo po povzetju (razen za blago po meri) in vsaj en dodatni način spletnega plačila, odvisno od razpoložljivosti.

Skupaj s kupnino je Kupec dolžan Prodajalcu plačati tudi dogovorjene stroške embalaže in dostave. Če ni določeno drugače, kupnina vključuje tudi stroške dostave.

Prodajalec ne zahteva avansa ali podobnega plačila. To ne posega v možnost zahtevati plačilo vnaprej v primerih, navedenih v členu IV.6.

Pri plačilu po povzetju je kupnina zapadla ob prevzemu blaga. Pri plačilu z bančnim nakazilom je kupnina zapadla v 5 delovnih dneh od sklenitve prodajne pogodbe.

Pri plačilu z bančnim nakazilom mora Kupec navesti sklic (variabilni simbol). Obveznost plačila kupnine je izpolnjena z dnem, ko je znesek knjižen na račun Prodajalca.

Prodajalec lahko, predvsem v primeru plačila po povzetju in če Kupec ni dodatno potrdil Naročila, zahteva plačilo celotne kupnine vnaprej, pred odpošiljanjem blaga.

Morebitni popusti na ceno blaga, ki jih Prodajalec Kupu podeli, se ne seštevajo.

Prodajalec izda za plačila na podlagi prodajne pogodbe davčni dokument – račun. Prodajalec je zavezanec za DDV. Račun se Kupcu pošlje v elektronski obliki na njegov e-poštni naslov po prejemu plačila.

V. Odstop od prodajne pogodbe

Kupec se zaveda, da v skladu z veljavno zakonodajo nima pravice odstopiti od prodajne pogodbe zlasti v primeru dobave blaga, izdelanega po meri ali v skladu z njegovimi željami, blaga, ki je hitro pokvarljivo ali je po dobavi neločljivo pomešano z drugim blagom, dobave zapečatenega blaga, ki zaradi varovanja zdravja ali higienskih razlogov ni primerno za vračilo po odprtju embalaže, ter dobave zapečatenih zvočnih ali video posnetkov ali računalniških programov, če je bil pečat po dobavi odstranjen.

Razen v zgoraj navedenih primerih ali v drugih primerih, ko odstop ni mogoč, ima Kupec pravico odstopiti od prodajne pogodbe v roku štirinajst (14) dni od prevzema blaga oziroma v daljšem roku v skladu s členom V.12 in/ali v podaljšanem roku v skladu s členom V.3. Če se pogodba nanaša na več kosov blaga ali na dobavo več delov, rok začne teči z dnem prevzema zadnjega kosa ali dela; če se nanaša na redno dobavo, z dnem prevzema prve dobave. Prodajalec lahko v okviru določenih kampanj Kupcu ponudi podaljšan rok za odstop.

V okviru promocijskih kampanj (v nadaljevanju „Kampanje“) lahko Prodajalec zakonski rok za odstop (v nadaljevanju „Podaljšani rok“) podaljša.

Odstop mora biti Prodajalcu posredovan pisno v rokih, navedenih v členih V.2, V.12 ali V.3. Kupec lahko uporabi obrazec za odstop, ki je na voljo v obliki PDF. Odstop se lahko pošlje na poštni naslov Prodajalca ali na njegov e-poštni naslov [email protected].

Z odstopom od prodajne pogodbe se pogodba razveže od začetka. Kupec mora blago vrniti Prodajalcu v štirinajstih (14) dneh od odstopa, na poštni naslov Prodajalca. Stroške vračila blaga nosi Kupec, tudi če blaga ni možno vrniti na običajen način po pošti.

Kupec je dolžan blago vrniti v celoti (vključno z dodatki in dokumentacijo), nepoškodovano, čisto, po možnosti v originalni embalaži in v stanju ter vrednosti, v kakršni ga je prejel. V nasprotnem primeru ima Prodajalec pravico do odškodnine v višini vrednosti nevrnjene ali poškodovane embalaže, ki se odšteje od vračila.

V primeru odstopa Prodajalec Kupcu brez nepotrebnega odlašanja, najpozneje pa v štirinajstih dneh od dneva odstopa, vrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave, z uporabo istega plačilnega sredstva, kot ga je uporabil Kupec. To ne velja, če do odstopa pride v Podaljšanem roku ali če Kupec namesto vračila kupnine izbere darilni bon; v tem primeru Prodajalec izda bon v vrednosti vrnjenega blaga. Prodajalec ni dolžan vrniti plačila, dokler blaga ne prejme nazaj ali dokler Kupec ne predloži dokaza, da je blago poslal. Morebitna odškodnina za zmanjšanje vrednosti blaga se lahko pobota z vračilom ali z vrednostjo bona.

Če ima Kupec pravico odstopiti od prodajne pogodbe, lahko Prodajalec odstopi od pogodbe kadarkoli do trenutka prevzema blaga s strani Kupca. V primeru plačila vnaprej Prodajalec Kupcu vrne kupnino (ali njen del) na isti način, kot je bila plačana. Prodajalec je upravičen to storiti zlasti v primeru očitne napake v ceni.

Če je skupaj z blagom Kupcu podarjeno darilo, se med Prodajalcem in Kupcem sklepa darilna pogodba s razveznim pogojem: v primeru odstopa od prodajne pogodbe darilna pogodba preneha veljati in Kupec je dolžan darilo vrniti skupaj z blagom. Če vračilo darila ni mogoče, ima Prodajalec pravico do odškodnine v višini običajne vrednosti darila.

Kupec lahko za določene izdelke kupi storitev podaljšanja roka za odstop za dodatnih trideset (30) dni. V tem primeru ima Kupec na voljo skupno šestdeset (60) dni od prevzema blaga za odstop.

Ta storitev ni prenosljiva, lahko se uporabi le enkrat za blago iz zadevnega Naročila in samo s strani Kupca. Njena cena je navedena na Spletni strani TUKAJ in se plača na enak način kot kupnina za blago. Storitev je mogoče kupiti le skupaj z blagom in ne naknadno. Neizkoriščena storitev ne daje pravice do vračila plačane cene storitve.

Glede na naravo storitve Kupec ob nakupu izrecno zahteva, da Prodajalec začne storitev izvajati takoj. Kupec se zaveda, da mu zaradi tega ne pripada pravica do odstopa od pogodbe za to storitev.

VI. Prevoz in dostava blaga

Če je način prevoza dogovorjen v skladu s posebno zahtevo Kupca, Kupec nosi tveganje in dodatne stroške, povezane s tem načinom prevoza.

Če Kupec blaga ne prevzame, lahko Prodajalec njegove podatke vnese na notranji seznam neodgovornih Kupcev („črna lista“). Osebe na tem seznamu bodo pri prihodnjih nakupih morale plačati blago vnaprej. Seznam je interni in ni javen.

Če je zaradi razlogov na strani Kupca treba blago dostaviti večkrat ali na drugačen način, kot je naveden v Naročilu, je Kupec dolžan plačati stroške ponovne dostave oziroma drugačnega načina prevoza.

Ob prevzemu blaga mora Kupec preveriti celovitost embalaže in morebitne poškodbe nemudoma prijaviti prevozniku. Če je embalaža poškodovana na način, ki kaže na nepooblaščeno odpiranje, Kupec pošiljke ni dolžan prevzeti.

Dodatne pravice in obveznosti, povezane s prevozom, so lahko določene v dostavnih pogojih Prodajalca. Cene dostave in dodatne informacije so na voljo tukaj: https://www.footshop.si/sl/dostava.

VII. Pravice iz naslova stvarnih napak

Pravice in obveznosti strank glede stvarnih napak urejajo splošno veljavni pravni predpisi.

Prodajalec odgovarja Kupcu za to, da je blago ob prevzemu brez napak. Zlasti jamči, da:

  • blago ima lastnosti, ki so bile dogovorjene, oziroma lastnosti, ki jih je opisal Prodajalec ali proizvajalec ali ki jih je Kupec razumno pričakoval;
  • blago je primerno za namen, za katerega se blago te vrste običajno uporablja ali za namen, ki ga je Prodajalec navedel;
  • blago ustreza dogovorjenemu vzorcu ali modelu glede kakovosti ali izvedbe;
  • je dobavljeno v ustrezni količini, meri ali teži;
  • je v skladu z veljavno zakonodajo.

Zgornje določbe se ne uporabljajo za napake, zaradi katerih je bila dogovorjena nižja cena, za običajno obrabo, za rabljeno blago z napako, ki ustreza stopnji uporabe, ali kadar to izhaja iz narave blaga.

Če se napaka pokaže v šestih mesecih od prevzema, se šteje, da je blago bilo napako že ob prevzemu. Kupec lahko pravice iz naslova stvarnih napak uveljavlja pri potrošniškem blagu v roku štiriindvajsetih mesecev od prevzema.

Kupec uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarnih napak pri Prodajalcu, na naslovu njegovega sedeža ali v poslovalnici, prilagojeni za sprejem reklamacij.

Če napake ni mogoče odpraviti z zamenjavo ali popravilo in Kupec zahteva znižanje cene ali odstop od pogodbe, lahko Prodajalec Kupcu ponudi dobropis (vavčer) v ustrezni vrednosti. Če Kupec vavčer zavrne, bo Prodajalec vrnil denar.

Dodatne pravice in obveznosti v zvezi z odgovornostjo Prodajalca za napake so lahko določene v posebnem reklamacijskem pravilniku ali drugih dokumentih.

VIII. Drugi pravice in obveznosti strank

Kupec pridobi lastninsko pravico na blagu, ko je kupnina v celoti plačana.

Prodajalec ni vezan na noben kodeks ravnanja v razmerju do Kupca.

Organ, pristojen za izvensodno reševanje potrošniških sporov, ki izhajajo iz prodajne pogodbe, je Češka trgovinska inšpekcija (Česká obchodní inspekce), s sedežem Gorazdova 1969/24, 120 00 Praga 2, ID: 000 20 869, spletna stran: www.coi.cz.

Češka trgovinska inšpekcija nadzoruje tudi spoštovanje zakona št. 634/1992 Zb. o varstvu potrošnikov, s poznejšimi spremembami.

Morebitne spore med Prodajalcem in Kupcem je mogoče reševati tudi sporazumno. V takem primeru se Kupec lahko obrne na organ za izvensodno reševanje sporov, npr. na Češko trgovinsko inšpekcijo. Več informacij je na voljo na https://www.coi.cz/informace-o-adr. Spori se lahko rešujejo tudi prek mediatorjev; njihov seznam je na voljo na www.justice.cz.

Prodajalec je upravičen prodajati blago na podlagi obrtnega dovoljenja. Nadzor v zvezi s tem v okviru svojih pristojnosti izvaja pristojni upravni organ.

Nadzor nad varstvom osebnih podatkov izvaja pristojni organ za varstvo osebnih podatkov.

Kupec nosi tveganje spremembe okoliščin.

IX. Varstvo osebnih podatkov

https://www.footshop.si/sl/consent/privacy-policy

X. Končne določbe

Pravna razmerja, ki nastanejo na podlagi prodajne pogodbe, se urejajo po češkem pravu, tudi če vsebujejo tuj element, brez poseganja v kogentne določbe o varstvu potrošnikov.

Če je katera od določb Splošnih pogojev neveljavna ali neizvršljiva, se nadomesti z določbo, katere pomen je čim bližje prvotni določbi. Neveljavnost ali neizvršljivost posamezne določbe ne vpliva na veljavnost ostalih določb.

Razmerja in morebitni spori, ki nastanejo iz prodajne pogodbe, se rešujejo izključno po pravu Češke republike.

Pogodba se sklepa v češkem jeziku. Če je Kupcu na voljo prevod, ima v primeru razhajanj prednost češka različica. Pogodba se arhivira v elektronski obliki in ni dostopna tretjim osebam.

Za varstvo in obdelavo osebnih podatkov Kupca velja dokument „Varstvo osebnih podatkov – Politika zasebnosti“, ki je dostopen tukaj: https://www.footshop.si/sl/consent/privacy-policy.

Ti Splošni pogoji, vključno z njihovimi prilogami, veljajo in se uporabljajo od 1. novembra 2025 in nadomeščajo vse prejšnje različice. Na voljo so na sedežu Prodajalca, v njegovih prodajalnah in v elektronski obliki na www.footshop.si.

V Pragi, 1. novembra 2025