Še ne tako dolgo nazaj so učenci hodili v šolo s kovčki v rokah. Še ne tako dolgo nazaj je bila alternativa nošenju študijskega gradiva preprosto nošenje učbenikov v naročju. Nekega dne pa so študenti Univerze v Washingtonu odkrili nahrbtnike JanSport, ki že več kot pol stoletja ščitijo vse naše zvezke in publikacije pred dežjem.
Vendar korenine podjetja JanSport niso toliko v univerzitetnih kampusih kot v gorah. Ustanovitelj podjetja JanSport Murray Pletz je v šestdesetih letih prejšnjega stoletja prejel nagrado za oblikovanje aluminijastega okvirja nahrbtnika. Po uspehu je Murray sklenil stavo s svojim dekletom Jan, da bo svojo novo blagovno znamko poimenoval po njej, če mu bo uspelo iz okvirja narediti dizajn nahrbtnika, ki se bo prijel. Manjši spoiler v obliki zdaj znanega imena blagovne znamke namiguje, da ji je uspelo.
Osnovne vrednote blagovne znamke JanSport so kakovost, dolgoročna zanesljivost, trajnost in funkcionalnost. Znamka, ustanovljena leta 1967, se ne osredotoča več na sam izdelek, temveč tudi na podporo pohodniški skupnosti na številne načine. Z zgodovino na hrbtu lahko pristanete pri partnerju polne velikosti, ki bo z veseljem sprejel vse, kar potrebujete za svojo odpravo.
Prikaži vse izdelke JanSport